Heb je een vraag over je korting, je bestelling of heb je advies nodig? Wij staan voor je klaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 8.30 tot 17.00 uur.
In Mijn UnitedConsumers vind je informatie over jouw abonnement. Daar kun je zien welke bundel je hebt afgesloten en op welke datum je contract eindigt bij je provider. Je kunt voor de meeste vragen dus gewoon bij ons terecht. Er zijn een aantal vragen die je beter direct bij de provider kunt stellen. Denk hierbij aan het volgende:
Klik hieronder op het logo van jouw provider en je vindt direct de contactgegevens.
Je ontvangt de korting maandelijks in je bespaartegoed. De korting staat uiterlijk de eerste van de maand in het bespaartegoed. Hierna kun je het bedrag uit laten keren op je bankrekening of besteden in onze Kadoshop.
Ja, dat kan! Blijf je bij dezelfde provider? Kies dan voor de optie 'verlengen' bij je aanvraag. Stap je over naar een andere provider? Kies dan voor de optie 'nummerbehoud' in je aanmelding.
Bij ons kun je abonnementen vergelijken, zodat je altijd het abonnement vindt dat het beste bij jou past! Heb je advies nodig over onze mobiele abonnementen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!
Ja, dat kan zeker! Verzend jouw brief of document naar UnitedConsumers Telecom, Luchthavenweg 20, 5657 EB Eindhoven.
Wij zullen je post na ontvangst zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.